7 Talents

  • Нашите проекти
  • Зона за клиенти
  • За 7Talents
  • Контакти
  • Начало
  • Формати
ПОРЪЧАЙ ТВОЯТА КАМПАНИЯ Цени Рекламни формати

Формати

 

 

Продуктово позициониране със споменаване и интеракция

Продуктово позициониране със споменаване и интеракция
виж повече

Пасивно продуктово позициониране

Пасивно продуктово позициониране
виж повече

Продуктово позициониране със споменаване

Продуктово позициониране със споменаване
виж повече

Заставка

Заставка
виж повече

Продуктово видео

Продуктово видео
виж повече

Интегриран брандинг

Интегриран брандинг
виж повече

Тъмбнейл

Тъмбнейл
виж повече

Продуктово позициониране със споменаване и интеракция

Продуктовото позициониране (ПП) е форма на нетрадиционна търговска комуникация, при която продукт/марка/услуга е естествено включен в сюжета на продукцията. Възможно най-естествената и ненатрапчива маркетингова стратегия, при която продуктът и контектсът са в съвършна синергия. Присъствието може да има различни степени на интензитет - аудио или визуално; фоново или в интеракция със средата, в която е поставено. Продължителност до 30" в студиен формат, като те включва сценарното интегриране във вече разработена сцена.

Пасивно продуктово позициониране

Продуктовото позициониране (ПП) е форма на нетрадиционна търговска комуникация, при която продукт/марка/услуга е естествено включен в сюжета на продукцията. Присъствието може да има различни степени на интензитет – в случая, продукт участва в общ кадър на продукцията, но никой от участващите/водещите/презентиращите не интерактират с него.

Продуктово позициониране със споменаване

Продуктовото позициониране (ПП) е форма на нетрадиционна търговска комуникация, при която продукт/марка/услуга е естествено включен в сюжета на продукцията. Присъствието може да има различни степени на интензитет – в случая продукт/услуга/събитие бива споменавано и може да има връзка и/или релация с основната тема на продукцията.

Заставка

Спонсорската заставка представлява кратка форма с дължина до 7", която се вгражда в края и/или началото и края на видеото и е неразделна част от него. Предлагаме опция за затваряща заставка или за комплект отваряща+затваряща. Цената не включва изработка, а единствено монтаж на заставката към съдържанието.

Продуктово видео

Продуктовото видео е епизод или част от него, при който, в тематично подходящ канал, се разясняват качествата и свойствата на продукт/услуга. В зависимост от случая, това може да бъде демо/ревю/ънбоксинг или друго, което обективно разкрива предимствата на обекта. Сценарият на продуктовото видео се разработва съвместно с клиента, като целим да съхраним баланса между полезната информация и рекламното присъствие. Обичайната дължина на продуктовото видео е около 4'. В цената за продуктово видео е включена разработка на сценарий и продукционни разходи в обем, ненадвишаващ обичайния за съответния канал.

Интегриран брандинг

Интегриран брандинг в графичната опаковка на продукция – интеграция на елемент (лого, цвят, ключова дума) от идентичността на рекламодател/продукт в опаковката (само „вход“ или „вход и интермедии“) на поредица, като това не отмества акцента върху продукта, а по-скоро допълва внушението, което графичната опаковка създава.

Тъмбнейл

2 Видеа
80 000 VV Гледания
12.02.2018 - 26.02.2018 Период
150 000 Обхват

Брандиране чрез рамка/лого на стопкадър, който илюстрира видеото преди то да бъде пуснато за гледане - това е картинката, която се визуализира навсякъде, където е качено или споделено видеото, независимо от платформата, като става неразделна част от него

  • Да организирам

    АБВ Поща  |  DOX
    АБВ на твой домейн
    Host

  • Да намирам

    Гювеч  |  Автомобили
    Сравни

  • Да се информирам

    Новини  |  Спорт
    Пари  |  Времето
    За жените

  • Да се забавлявам

    Видео  |  Игри
    Музика  |  Картички

За нас  |  Пишете ни  |  Таланти  |  Клиенти

© 1999-2016 Нет Инфо АД Всички права запазени.