Кампанията с OLX включваше: производство на видео съдържание (2 продуктови видеа), популяризане (фейсбук постове) и интерактивни игри (фейсбук игри) в социалните медии, статии.
Обвързахме изцяло кампанията с целевата аудиторията на клиента, чрез героите на уеб-сериалът „Не Така Брат“ и успяхме да осъществим стабилен трафик към платформата OLX.BG.
Резултати: над 80 000 VV на двата продуктови клипа: над 900 участника в интерактивните игри; reach на аудитория: над 150 000 човека.
Производство и дистрибуция на кратки продуктови видеа във Фейсбук и прирол видеа във Vbox7 и NovaPlay, комуникиращи KFC Pre-Christmas кампания с послание: “Купи KFC pre-Christmas продукти и си направи селфи".
Summer Flirt - Campaign Overview & Results
Натали има нежна кожа и за нея е важно не просто да постигне съвършенството, но и да заложи на метод, който да е подходящ дори за най-чувствителната такава.
Именно затова Натали се спира на фотоепилатор Philips Lumea, който е безопасен за приложение дори в най-деликатните зони.
Нади и Иван са двойка с чувство за хумор! Между снимките за "Не така, брат" двамата решават да си спретнат номера, като си правят изненадващи прически. Във видеата двамата използват различни продукти от серията got2be на Henkel.
Диди винаги знае каква храна е подходяща за нежните детски стомахчета, затова реши да се включи в инициативата на "Бон Апети" и "Panadol" за здравословно хранене на децата като в своя влог показа рецепти за 3 здравословни супички. Тя участва и в специалния event по темата за здравословното детско хранене, състоял се в Serdika Mall.
Във видеото ще откриете примери за продуктово позициониране в нашите уеб поредици и сериали.
Продуктовото позициониране (ПП) е форма на нетрадиционна търговска комуникация, при която продукт/марка/услуга е естествено включен в сюжета на продукцията. Възможно най-естествената и ненатрапчива маркетингова стратегия, при която продуктът и контектсът са в съвършна синергия. Присъствието може да има различни степени на интензитет - аудио или визуално; фоново или в интеракция със средата, в която е поставено. Продължителност до 30" в студиен формат, като те включва сценарното интегриране във вече разработена сцена.
Продуктовото позициониране (ПП) е форма на нетрадиционна търговска комуникация, при която продукт/марка/услуга е естествено включен в сюжета на продукцията. Присъствието може да има различни степени на интензитет – в случая, продукт участва в общ кадър на продукцията, но никой от участващите/водещите/презентиращите не интерактират с него.
Продуктовото позициониране (ПП) е форма на нетрадиционна търговска комуникация, при която продукт/марка/услуга е естествено включен в сюжета на продукцията. Присъствието може да има различни степени на интензитет – в случая продукт/услуга/събитие бива споменавано и може да има връзка и/или релация с основната тема на продукцията.
Спонсорската заставка представлява кратка форма с дължина до 7", която се вгражда в края и/или началото и края на видеото и е неразделна част от него. Предлагаме опция за затваряща заставка или за комплект отваряща+затваряща. Цената не включва изработка, а единствено монтаж на заставката към съдържанието.
Продуктовото видео е епизод или част от него, при който, в тематично подходящ канал, се разясняват качествата и свойствата на продукт/услуга. В зависимост от случая, това може да бъде демо/ревю/ънбоксинг или друго, което обективно разкрива предимствата на обекта. Сценарият на продуктовото видео се разработва съвместно с клиента, като целим да съхраним баланса между полезната информация и рекламното присъствие. Обичайната дължина на продуктовото видео е около 4'. В цената за продуктово видео е включена разработка на сценарий и продукционни разходи в обем, ненадвишаващ обичайния за съответния канал.
Интегриран брандинг в графичната опаковка на продукция – интеграция на елемент (лого, цвят, ключова дума) от идентичността на рекламодател/продукт в опаковката (само „вход“ или „вход и интермедии“) на поредица, като това не отмества акцента върху продукта, а по-скоро допълва внушението, което графичната опаковка създава.
Брандиране чрез рамка/лого на стопкадър, който илюстрира видеото преди то да бъде пуснато за гледане - това е картинката, която се визуализира навсякъде, където е качено или споделено видеото, независимо от платформата, като става неразделна част от него