7 Talents

  • Нашите проекти
  • Зона за клиенти
  • За 7Talents
  • Контакти
  • Начало
  • Клиентски кампании
ПОРЪЧАЙ ТВОЯТА КАМПАНИЯ Цени Рекламни формати

Клиентски кампании

 

 

OLX - Не така, брат

OLX  - Не така, брат
виж повече

ПредКоледа в KFC

ПредКоледа в KFC
виж повече

Summer Flirt Campaign

Summer Flirt Campaign
виж повече

Natali & Phillips Lumea

Natali & Phillips Lumea
виж повече

Нади и Иван & Henkel

Нади и Иван & Henkel
виж повече

Didi's Kitchen & Panadol

Didi's Kitchen & Panadol
виж повече

PP showcase

PP showcase
виж повече

OLX - Не така, брат

2 Видеа
80 000 VV Гледания
12.02.2018 - 26.02.2018 Период
150 000 Обхват

Кампанията с OLX включваше: производство на видео съдържание (2 продуктови видеа), популяризане (фейсбук постове) и интерактивни игри (фейсбук игри) в социалните медии, статии.

Обвързахме изцяло кампанията с целевата аудиторията на клиента, чрез героите на уеб-сериалът „Не Така Брат“ и успяхме да осъществим стабилен трафик към платформата OLX.BG.

Резултати: над 80 000 VV на двата продуктови клипа: над 900 участника в интерактивните игри; reach на аудитория: над 150 000 човека.

ПредКоледа в KFC

4 Видеа
130 000 VV Гледания
01.12.2017 - 31.12.2017 Период
125 000 Обхват

Производство и дистрибуция на кратки продуктови видеа във Фейсбук и прирол видеа във Vbox7 и NovaPlay, комуникиращи KFC Pre-Christmas кампания с послание: “Купи KFC pre-Christmas продукти и си направи селфи". 

 

Summer Flirt Campaign

Summer Flirt - Campaign Overview & Results

Natali & Phillips Lumea

2 Видеа
80 000 Гледания
21.03.2016 - 25.04.2016 Период
210 000 Обхват

Натали има нежна кожа и за нея е важно не просто да постигне съвършенството, но и да заложи на метод, който да е подходящ дори за най-чувствителната такава.
Именно затова Натали се спира на фотоепилатор Philips Lumea, който е безопасен за приложение дори в най-деликатните зони.

Нади и Иван & Henkel

2 Видеа
50 000 Гледания
30.08.2016 - 15.09.2016 Период
120 000 Обхват

Нади и Иван са двойка с чувство за хумор! Между снимките за "Не така, брат" двамата решават да си спретнат номера, като си правят изненадващи прически. Във видеата двамата използват различни продукти от серията got2be на Henkel.

Didi's Kitchen & Panadol

1 Видеа
25 000 Гледания
03.11.2015 - 03.01.2016 Период
140 000 Обхват

Диди винаги знае каква храна е подходяща за нежните детски стомахчета, затова реши да се включи в инициативата на "Бон Апети" и "Panadol" за здравословно хранене на децата като в своя влог показа рецепти за 3 здравословни супички. Тя участва и в специалния event по темата за здравословното детско хранене, състоял се в Serdika Mall.

 

PP showcase

Във видеото ще откриете примери за продуктово позициониране в нашите уеб поредици и сериали.

Продуктово позициониране със споменаване и интеракция

Продуктовото позициониране (ПП) е форма на нетрадиционна търговска комуникация, при която продукт/марка/услуга е естествено включен в сюжета на продукцията. Възможно най-естествената и ненатрапчива маркетингова стратегия, при която продуктът и контектсът са в съвършна синергия. Присъствието може да има различни степени на интензитет - аудио или визуално; фоново или в интеракция със средата, в която е поставено. Продължителност до 30" в студиен формат, като те включва сценарното интегриране във вече разработена сцена.

Пасивно продуктово позициониране

Продуктовото позициониране (ПП) е форма на нетрадиционна търговска комуникация, при която продукт/марка/услуга е естествено включен в сюжета на продукцията. Присъствието може да има различни степени на интензитет – в случая, продукт участва в общ кадър на продукцията, но никой от участващите/водещите/презентиращите не интерактират с него.

Продуктово позициониране със споменаване

Продуктовото позициониране (ПП) е форма на нетрадиционна търговска комуникация, при която продукт/марка/услуга е естествено включен в сюжета на продукцията. Присъствието може да има различни степени на интензитет – в случая продукт/услуга/събитие бива споменавано и може да има връзка и/или релация с основната тема на продукцията.

Заставка

Спонсорската заставка представлява кратка форма с дължина до 7", която се вгражда в края и/или началото и края на видеото и е неразделна част от него. Предлагаме опция за затваряща заставка или за комплект отваряща+затваряща. Цената не включва изработка, а единствено монтаж на заставката към съдържанието.

Продуктово видео

Продуктовото видео е епизод или част от него, при който, в тематично подходящ канал, се разясняват качествата и свойствата на продукт/услуга. В зависимост от случая, това може да бъде демо/ревю/ънбоксинг или друго, което обективно разкрива предимствата на обекта. Сценарият на продуктовото видео се разработва съвместно с клиента, като целим да съхраним баланса между полезната информация и рекламното присъствие. Обичайната дължина на продуктовото видео е около 4'. В цената за продуктово видео е включена разработка на сценарий и продукционни разходи в обем, ненадвишаващ обичайния за съответния канал.

Интегриран брандинг

Интегриран брандинг в графичната опаковка на продукция – интеграция на елемент (лого, цвят, ключова дума) от идентичността на рекламодател/продукт в опаковката (само „вход“ или „вход и интермедии“) на поредица, като това не отмества акцента върху продукта, а по-скоро допълва внушението, което графичната опаковка създава.

Тъмбнейл

2 Видеа
80 000 VV Гледания
12.02.2018 - 26.02.2018 Период
150 000 Обхват

Брандиране чрез рамка/лого на стопкадър, който илюстрира видеото преди то да бъде пуснато за гледане - това е картинката, която се визуализира навсякъде, където е качено или споделено видеото, независимо от платформата, като става неразделна част от него

  • Да организирам

    АБВ Поща  |  DOX
    АБВ на твой домейн
    Host

  • Да намирам

    Гювеч  |  Автомобили
    Сравни

  • Да се информирам

    Новини  |  Спорт
    Пари  |  Времето
    За жените

  • Да се забавлявам

    Видео  |  Игри
    Музика  |  Картички

За нас  |  Пишете ни  |  Таланти  |  Клиенти

© 1999-2016 Нет Инфо АД Всички права запазени.